Thursday, February 21, 2008

自作多情
















沖完涼既嬌嬌香噴噴...
吹呀吹,讓這風吹...
















金:靚女,你用邊隻香水呀...好香呀! (索索索)
















嬌:...你同我彈開!
















金:...嘻嘻...(嬉皮笑臉狀)
嬌:隻手做咩呀? 縮開...




















嬌:天下烏鴉一樣黑,男兒個個都鹹濕!




















嬌:jojo...佢蝦我呀! (眼含一泡眼淚)
金:無無...無呀!(作賊心虛狀)




















金:其實我都幾靚仔丫...嬌嬌點解唔俾我癡住佢喎...
















金:我地其實都ok襯架喎...係咪?
嬌:你同我慳d啦...

1 comment:

Unknown said...

嬌:天下烏鴉一樣黑,男兒個個都鹹濕!

................